Επάνω...

Πώς να χειριστείτε την αρνητική ανατροφοδότηση

Δεν υπάρχει καμία έλλειψη συμβουλών για την σε αρνητική ανατροφοδότηση. Είτε η κριτική είναι από το αφεντικό ή ένα συνάδελφο, την ίδια οικία καθοδήγηση παρουσιάζεται συνεχώς: Ακούστε προσεκτικά, μην αντιδράτε, ζητήστε χρόνο.Neg Feedback

Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτές τις τρεις προτάσεις, φυσικά. Αλλά αυτή τη στιγμή που ένας δυσαρεστημένος συνάδελφός σας λέει δυνατά ότι το σχέδιο δράσης σας που δημιουργήσατε αφήνει εκτός κάποια προφανή βασικά συστατικά, ή το αφεντικό σας απομακρύνει από ένα έργο για τα λάθη που κάνατε στη διαχείριση μιας σημαντικής συνάντηση, είναι δύσκολο να ανακαλέσεις αυτά τα σημαντικά σημεία, να τα μετακινήσετε στο εμπρός μέρος του μυαλού σας, και να δράσετε βάση αυτών.
Σημειώστε: εκτός και αν έχετε αφιερώσει λίγο χρόνο προκαταβολικά σκεπτόμενοι για το τι θα κάνετε την επόμενη φορά – δίκαια ή άδικα- που κάποιος σας κρίνει απροσδόκητα, όλες οι χρήσιμες συμβουλές που έχετε ακούσει για το πώς να αντιδράσετε δεν θα έρθουν στο μυαλό σας αμέσως. Απροετοίμαστος, πιθανότατα στην αμεσότητα της στιγμής δεν θα θυμηθείτε αυτές τις τρεις απλές, οικίες οδηγίες που μας επιτρέπουν να διατηρούμε τον έλεγχο και να διαχειριζόμαστε (ή τουλάχιστον να εκτονώνουμε) την κατάσταση. Έτσι πρέπει να επαναλαμβάνονται και να σκέφτονται αναλυτικά τώρα – ώστε να είστε προετοιμασμένος κατά τη διάρκεια του γεγονότος.

1. Ακούστε Προσεκτικά. Αρχικά, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι δεν διακόπτετε και ακούτε προσεκτικά, είναι η σωστή τακτική όταν λαμβάνετε αρνητική ανατροφοδότηση. Αυτή είναι μια γνωστή συμβουλή. Αυτό που συχνά μένει χωρίς συζήτηση είναι η ερώτηση του τι, ακριβώς , είναι αυτό που πρέπει να ακούτε;
Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να παραμείνετε σιωπηλοί όταν δέχεστε αρνητική κριτική. Φυσικά, θέλετε να καταλάβετε ακριβώς γιατί είναι η κριτική πριν αντιδράσετε σε αυτήν. Αλλά πρέπει να ακούσετε και άλλα πράγματα επίσης.
Πρώτον, αυτό που λέγετε είναι γεγονός ή άποψη; Το ότι δεν συμπεριλάβατε μερικά στοιχεία στο σχέδιο σας είναι γεγονός. Το ότι διοργανώσατε μια συνάντηση αναποτελεσματικά είναι άποψη. Και τα δύο μπορεί να είναι ακριβή, αλλά διαχωρίζοντας τα γεγονότα από τις απόψεις καθώς ακούτε θα είναι ευκολότερο να απαντήσετε αποτελεσματικά.
Επόμενο, είναι ακριβές; Διαπιστώστε την ακρίβεια της ανατροφοδότησης από την ποιότητα της παρουσίασης της. Λίγοι έχουν τις ικανότητες να κριτικάρουν με τέτοιο τρόπο που αυτός που δέχεται την κριτική να αισθάνεται άνετα με αυτά που λέγονται λαμβάνοντας τα ως χρήσιμες πληροφορίες και να μάθει από αυτές. Συχνά ακούω «δεν είναι αυτά που είπε αλλά ο τρόπος που το είπε». Εντάξει ο τρόπος που το είπε ήταν σκληρός και άκαρδος και αναίσθητος. Αλλά έχει δίκιο; Ακόμα και αν η αρνητική ανατροφοδότηση δίνεται με άσχημο τρόπο, μπορεί να είναι ακριβής.
Ποιος είναι ο σκοπός; Ποιο είναι το κίνητρο; Αν αυτός που σας κάνει την κριτική είναι κάποιος που είναι έμπιστος και αξιόπιστος, πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη σημασία στην κριτική του. Αν είναι κάποιος εγωιστής ή υπερβολικός, ή έχει μια τάση να δραματοποιεί τα πράγματα, πρέπει να είστε επαγγελματίες και να ακούσετε αυτά που λέει. Αλλά λάβετε υπόψη την πληγή και δεχτείτε το με μια δόση αλάτι.

2. Μην γίνεστε αμυντικοί. Όταν η κριτική του άλλου φαίνεται ανακριβής, με κακή πληροφόρηση, ήσσονος σημασίας, παράλογη, ή απλώς παράξενη, είναι εύκολο να γίνετε αμυντικοί. Ακόμα και αν αυτός που ασκεί την κριτική είναι εκ των πραγμάτων λάθος, η απάντηση «κάνεις λάθος» δεν θα βοηθήσει. Ακόμα και αν μπορεί να αποδειχθεί.
Είναι στη φύση μας να ακούμε αμυντικά. Καθώς οι άλλοι μας δίνουν μια δόση με αρνητική ανατροφοδότηση, τείνουμε να ακούμε όχι για να καταλάβουμε τι είναι αυτό που λέγεται, αλλά προσπαθώντας να εντοπίσουμε στρεβλώσεις ή ανακρίβειες ή λάθος συμπεράσματα. Ακούμε με τρόπο ώστε να αντικρούσουμε τα λάθη ή να δικαιολογήσουμε τις πράξεις μας ή να αποδείξουμε ότι ο άλλος κάνει λάθος.
Αλλά ακόμα και αν η αρνητική κριτική που λαμβάνουμε είναι εμφανώς λάθος, δεν είναι προς όφελος μας να προσπαθήσουμε αμέσως να το αποδείξουμε. Προσπαθώντας να αποδείξουμε ότι κάποιος κάνει λάθος γινόμαστε επιθετικοί. Πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι στις χρήσιμες πληροφορίες που μπορεί να είναι κρυμμένες στην ανατροφοδότηση που δεν παρουσιάζεται με σωστό τρόπο.
Το κλειδί είναι να ακούμε τον άλλο χωρίς να σχεδιάζουμε την απάντηση μας. Κουνώντας απλώς το κεφάλι μέχρι να ολοκληρώσει ο άλλος είναι ο σίγουρος τρόπος ότι ο συνομιλητής έχει πει ότι ακριβώς σκόπευε.
Κάνοντας ερωτήσεις βοηθάει δεν φαινόμαστε ότι γινόμαστε αμυντικοί και μας αποτρέπει από το προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε τις πράξεις μας. Ρωτήστε «Θέλω να είμαι σίγουρος ότι έχω καταλάβει τι θέλεις να πεις. Κατάλαβα καλά ότι αισθάνεσαι…». Αυτή η ερώτηση μπορεί να βοηθήσει τον άλλο να επικοινωνήσει καλύτερα οποιοδήποτε και αν είναι το μήνυμα του. Ζητώντας παραδείγματα μπορεί να βοηθήσει στην απόκτηση χρήσιμων γνώσεων που είναι θαμμένα στο κακά δομημένο μήνυμα.

3. Ζητήστε χρόνο. Εκτός και αν η αρνητική κριτική αφορά κάτι που μπορεί να διορθωθεί επί τόπου, είναι καλό να ζητάτε χρόνο για να αξιολογήσετε αυτά που σας έχουν πει. Αυτό παρέχει αρκετά οφέλη. Εκτονώνει την αμεσότητα της κατάστασης. Δείχνει στον άλλο ότι θεωρείτε την κριτική του αρκετά σημαντική που θέλετε να την επεξεργαστείτε προσεκτικά και με ηρεμία. Και επίσης σας επιτρέπει να σκεφτείτε διεξοδικά την ορθότητα αυτών που σας είπε, πιθανόν ελέγχοντας την και με άλλους.
Λέγοντας κάτι όπως «εκτιμώ την κριτική σας. Θα σκεφτώ σοβαρά αυτά που μου είπατε και θα επανέλθω» και μετά προσθέστε «υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να ξέρω;» δείχνοντας με τον τρόπο αυτό ότι λαμβάνετε σοβαρά αυτά που σας είπαν και βεβαιώνεστε ότι δεν έμεινε τίποτα χωρίς να συζητηθεί.
Ζητώντας χρόνο βοηθάει στην αποφόρτιση της ατμόσφαιρας. Πείτε, «Αυτό είναι σημαντικό. Θέλω να τα συζητήσω αυτά που μου είπατε, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι πιεσμένος/αποσυντονισμένος/με αμυντική διάθεση. Μπορούμε να συναντηθούμε αύριο το πρωί;».
Σε αυτή τη συζήτηση, ότι εξηγήσεις ή επιχειρήματα δώσετε θα είναι πιο προσεκτικά προετοιμασμένα από ότι αν τα ξεφουρνίζατε αμέσως μετά από την αρνητική κριτική. Μόλις ο άλλος αισθανθεί ότι έχει ακουστεί και κατανοηθεί, είναι πιθανότερο η κριτική να μπει σε μια προοπτική από την πλευρά και των δύο. Μόλις η αρνητική κριτική που δεχτήκατε γίνει κατανοητή πλήρως, μπορεί να είναι σωστό να ζητήσετε μια συγνώμη.
Αλλά τότε, κλείστε το. Μην υπέρ απολογηθείτε. Απολογηθείτε μια φορά αν είναι απαραίτητο, ειλικρινά και ώριμα. Θυμηθείτε ότι η κριτική και η αρνητική ανατροφοδότηση είναι μέρος της ζωής. Μάθετε από τα λάθη σας και προχωρήστε. <via HBR>

Σημαντικα Νεα

Ποιά είναι η άποψη της "Διάκρισης" για τα προγράμματα ΕΣΠΑ και ποιοί οι τρόποι συνεργασίας με εμάς για αυτά;

espa faqΠολλά ακούγονται γύρω από τα προγράμματα ΕΣΠΑ τα οποία άνοιξαν ή ανοίγουν για τους ιδώτες επαγγελματίες τους άνεργους που θέλουν να δημιουργήσουν την δική τους επιχείρηση ή και τις ίδιες τις επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες.Πόσα από αυτά έχουν σχέση με την πραγματικότητα; Εδώ υπάρχει ένας βασικός οδηγός για το πως ένας επαγγελματίας -επιχειρηματίας πρέπει να κινηθεί για να επιδοτηθεί από τα προγράμματα ΕΣΠΑ.

 

 

 

Ypoklopes-nsaΥποκλοπές της NSA χωρίς σύνδεση στο Ιντερνετ

Μυστική τεχνολογία φέρεται να έχει αναπτύξει η αμερικανική NSA, που επιτρέπει την παρακολούθηση υπολογιστών χωρίς αυτοί να έχουν συνδεθεί στο Διαδίκτυο.

 

 

 

Το FBI μπορεί να ανοίξει την κάμερα του υπολογιστή σου

 FBI έχει στην κατοχή του ειδικό λογισμικό το οποίο είναι σε θέση να ενεργοποιεί κρυφά την webcam φορητών υπολογιστών από απόσταση